Wniosek o wypłatę dodatku z tytułu wykorzystywania niektórych źródeł ciepła
Wnioski można składać:
1) elektronicznie za pośrednictwem platformy ePUAP (jako załącznik do pisma ogólnego skierowany do Urzędu Gminy) – od 21.09.2022 r. do 30 listopada 2022 r.
Instrukcja dodawania podpisu elektronicznego znajduje się tutaj:
https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpis-zaufany
Osoby, które złożą wniosek nieopatrzony podpisem elektronicznym lub nieuwierzytelniony profilem zaufanym, będą wzywane do jego uzupełniania. Podpisanie pisma przewodniego nie jest równorzędne z złożeniem podpisu elektronicznego na wniosku.
Podstawa prawna: art. 24 ust. 17 ustawy o z 15 września 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie niektórych źródeł ciepła w związku z sytuacja na rynku paliw: W przypadku złożenia wniosku o wypłatę dodatku ... za pomocą środków komunikacji elektronicznej wniosek ten opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2) tradycyjnie (papierowo) – od 21.09.2022 r. do 30 listopada 2022 r. (pokój nr 6, parter ) w godzinach pracy urzędu.
Prosimy o prawidłowe i uważne wypełnienie druku wniosku, w tym o wpisanie w druku wniosku adresu poczty elektronicznej – na wskazany we wniosku adres e-mail będzie wysłana informacja o przyznaniu dodatku.