W trosce o Państwa bezpieczeństwo, kierując się dobrem zarówno klientów jak i urzędników, w Urzędzie Gminy w Złejwsi Wielkiej od 22 czerwca 2020 r. stosuje się organizację bezpośredniej obsługi interesantów dostosowaną do aktualnych ograniczeń, nakazów i zakazów obowiązujących w związku z wystąpieniem stanu epidemii. Oznacza to realizację zadań w szczególnym trybie:
- Jeżeli sprawa pozwala na załatwienie jej drogą elektroniczną lub korespondencyjną zaleca się kontakt z Urzędem Gminy w Złejwsi Wielkiej przede wszystkim z wykorzystaniem komunikacji elektronicznej, telefonicznej, a także korespondencji tradycyjnej;
- Bezpośrednia obsługa interesantów realizowana jest na parterze w holu głównym Urzędu Gminy w Punkcie Obsługi Klienta, bądź w razie konieczności w biurach;
- Dopuszczalna liczba interesantów przebywających, w tym samym czasie, nie może być większa niż 1 osoba na jedno stanowisko obsługi/biuro, z zastrzeżeniem, że w stosunku do:
‐ dziecka do ukończenia 13. roku życia;
‐ osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności, osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności, osoby z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego lub osoby, która ze względu na stan zdrowia nie może poruszać się samodzielnie;
‐ osoby o ograniczonej możliwości prowadzenia własnych spraw w urzędzie;
‐ osoby wymagającej pomocy tłumacza;
‐ innej osoby, w przypadkach wynikających z odrębnych przepisów,
tej zasady nie stosuje się;
- Pracownicy Urzędu w trakcie wykonywania bezpośredniej obsługi interesantów zobowiązani są zakrywać, przy pomocy odzieży lub jej części, maski, maseczki albo przyłbicy, usta i nos;
- Osoby wchodzące do urzędu zobowiązane są do zakrywania ust i nosa (maseczką, szalikiem, apaszką itp.), dezynfekcji rąk lub używania rękawiczek jednorazowych
- Celem zwiększenia bezpieczeństwa oraz uniknięcia kolejek i ograniczenia do minimum czasu oczekiwania na miejscu, rekomenduje się wcześniejsze uzgadnianie – telefoniczne lub mailowe – terminu wizyty w Urzędzie;
- Osoby chcące sprawnie i szybko (bez potwierdzenia odbioru) złożyć korespondencję mogą korzystać ze skrzynki podawczej umiejscowionej w głównym wejściu do Urzędu Gminy;
- Osoby oczekujące na korytarzu powinny zachować bezpieczne odległości min. 2 m.
Do Państwa dyspozycji pozostają adresy i numery ogólne do Urzędu:
adres: ul. Handlowa 7
87-134 Zławieś Wielka
adres e-mail: ug@zlawies.pl
tel.: 56 674 13 11
Kontakt telefoniczny do referatów:
Wójt Gminy Zławieś Wielka Jan Surdyka |
56 674 13 11 |
Zastępca Wójta Gminy Zławieś Wielka |
56 674 13 28 |
Sekretariat |
56 674 13 11 |
Sekretarz Gminy |
56 674 13 22 |
Referat Świadczeń Rodzinnych i funduszu alimentacyjnego |
56 674 13 45 |
Referat Finansowy – podatki |
56 674 13 39 |
Referat rolnictwa, budownictwa i gospodarki komunalnej |
56 674 13 40 |
Odpady Komunalne |
56 674 13 13 |
Urząd Stanu Cywilnego |
56 674 13 50 |
Działalność gospodarcza |
56 674 13 16 |
Inwestycje i zamówienia publiczne |
56 674 13 35 |
Środki zewnętrzne |
56 674 13 36 |
Promocja |
56 674 13 41 |
Energetyka o ewidencja drogowa |
56 674 13 41 |
Planowanie przestrzenne |
56 674 13 47 |
Stanowisko ds. oświaty i archiwum zakładowe |
56 674 13 29 |
Wójt Gminy Zławieś Wielka Jan Surdyka |
56 674 13 11 |
||
Sekretariat - Agnieszka Rywocka |
56 674 13 11 |
Sekretarz Gminy - Grażyna Krystosiak |
56 674 13 22 |
Zastępca Wójta - Krzysztof Rak |
56 674 13 28 |
Skarbnik Gminy - Justyna Brzozowska |
56 674 13 31 |
Referat świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego |
Referat rozwoju i promocji |
||
Kierownik referatu - Marzena Kuzera |
56 674 13 46 |
Inwestycje i zamówienia publiczne Piotr Grodzki |
56 674 13 35 |
Karolina Kowalska |
56 674 13 45 |
Środki zewnętrzne Monika Ryngwelska |
56 674 13 36 |
Joanna Wolska |
56 674 13 45 |
Środki zewnętrzne Justyna Przybyszewska |
56 674 13 36 |
Małgorzata Dusza |
56 674 13 45 |
Promocja Paulina Zakierska |
56 674 13 41 |
Referat finansowy |
Referat rolnictwa, budownictwa i gospodarki komunalnej |
||
Zastępca skarbnika - Joanna Chacińska |
56 674 13 30 |
Kierownik referatu Joanna Sucharska |
56 674 13 33 |
Księgowość budżetowa Wioleta Barczyńska |
56 674 13 38 |
Gospodarka gruntami Joanna Adamska |
56 674 13 14 |
Księgowość budżetowa Magdalena Jaworska |
56 674 13 38 |
Budownictwo Monika Czułkowska |
56 674 13 40 |
Prace administracyjne Gabriela Krajewska |
56 674 13 13 |
Rolnictwo Ewelina Kowalska |
56 674 13 40 |
Płace Katarzyna Jędruszewska |
56 674 13 12 |
Ochrona środowiska Dawid Flisiak |
56 674 13 40 |
Podatki Małgorzata Kulas |
56 674 13 39 |
Gospodarka nieruchomościami Krzysztof Bruzdowski |
56 674 13 47 |
Podatki Beata Kościelska |
56 674 13 39 |
Utrzymanie czystości i porządku w gminie Mariola Musiał |
56 674 13 13 |
Podatki Wiesława Lipińska |
56 674 13 39 |
Energetyka i ewidencja drogowa Grzegorz Chojnacki |
56 674 13 41 |
Księgowość jednostek oświatowych Żaneta Dobrowolska |
56 674 13 32 |
|
|
Referat akt stanu cywilnego i ewindecji ludności |
Referat organizacyjny i spraw obywatelskich |
||
Kierownik referatu - Katarzyna Cimoch |
56 674 13 51 |
Rada Gminy Sylwia Suduł |
56 674 13 17 |
Ewidencja ludności Karolina Majewska |
56 674 13 50 |
Działalnoś gospodarcza, sprawy obywatelskie |
56 674 13 16 |
Stanowisko ds. oświaty i archiwum zakładowe |
Planowanie przestrzenne |
|
|
Alina Khalaf |
56 674 13 29 |
Marcin Pelc |
56 674 13 47 |
Poradnia Psychologiczno Pedagogiczna w Chełmży Oddział w Złejwsi Wiekiej |
56 676 77 71 |
||
Godziny pracy sekretariatu: Poniedziałek 9:00-12:30 Wtorek 14:00-18:00 |
Środa - oddział w Wielkiej Nieszawce w godz. 9:00-14:00 |
Czwartek 9:00-13:00 Piątek 9:00-12:30 |