Komputery dla dzieci z rodzin byłych pracowników PGR
Gmina Zławieś Wielka w ramach programu „Granty PPGR” będzie wnioskować do Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji o grant na zakup komputerów dla uczniów z rodzin byłych pracowników PGR.
W związku z powyższym Rodzice/Opiekunowie prawni uczniów niepełnoletnich oraz pełnoletni uczniowie szkół średnich mieszkający w miejscowości lub gminie, w której funkcjonowały PGR-y mogą składać wnioski o objęcie wsparciem w ramach programu.
Wsparcie przysługuje uczniom, którzy:
- zamieszkują w miejscowości lub gminie, w której funkcjonowało zlikwidowane państwowe przedsiębiorstwo gospodarki rolnej,
- są członkami rodzin (w linii prostej, tj. rodzice, dziadkowie, pradziadkowie) osób pracujących w PGR-ach,
- nie otrzymały na własność lub w drodze użyczenia, w ostatnim roku oraz roku poprzedzającym rok złożenia przedmiotowego wniosku (tj. w roku 2020 i 2021), komputera stacjonarnego lub przenośnego będącego laptopem zakupionego ze środków publicznych lub środków organizacji pozarządowych lub zwrotu kosztów, lub dofinansowania zakupu tych rzeczy.
Dokumenty:
1) wniosek
- oświadczenie dla rodzica/opiekuna prawnego
- oświadczenie ucznia szkoły średniej który osiągnął pełnoletność
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych
- zaświadczenie o uczęszczaniu do szkoły – dotyczy tylko uczniów uczęszczających do szkół poza terenem gminy Zławieś Wielka
- dokument potwierdzający fakt zatrudnienia w danych PPGR (świadectwo pracy, legitymacja ubezpieczeniowa, zaświadczenie Rp-7).
Złożenie wniosku nie gwarantuje otrzymania wsparcia w ramach projektu, gdyż jest ono uzależnione od wysokości grantu przyznanego gminie.
Miejsce składania dokumentów: Urząd Gminy w Złejwsi Wielkiej, ul. Handlowa 7 , 87-134 Zławieś Wielka, pokój nr 20.
Termin: do dnia 29 października 2021 r. (piątek) do godz. 14.00 (decyduje data wpływu do urzędu).
Więcej informacji udziela:
Alina Khalaf - Inspektor ds. oświaty, pok. nr 32, tel. 56 674 13 29.