Informacja o pracy Urzędu Gminy od dnia 19.10.2020 r.
UWAGA!!! Zmiany w funkcjonowaniu urzędu gminy
W związku z aktualną sytuacją epidemiologiczną oraz objęciem powiatu toruńskiego strefą czerwoną od 19 października 2020 wprowadzamy zmiany w funkcjonowaniu Urzędu Gminy w Złejwsi Wielkiej.
Do czasu poprawy sytuacji epidemiologicznej w kraju ograniczony zostaje wstęp interesantów do Urzędu Gminy w Złejwsi Wielkiej.
Prosimy o załatwianie spraw pocztą tradycyjną, poprzez e-puap, e-mailowo lub telefonicznie.
Wykaz numerów telefonów do poszczególnych pracowników i referatów urzędu gminy znajduje się tutaj: https://www.zlawies.pl/9037,referaty . Adres e-mail: ug@zlawies.pl, Elektroniczna skrzynka podawcza: /w11bvlm80l/SkrytkaESP.
W razie konieczności dostarczenia papierowych wersji dokumentów należy je wysłać pocztą lub zostawić w skrzynce w korytarzu przy wejściu do budynku urzędu gminy. Wszystkie dokumenty złożone w skrzynce przejdą dobową kwarantannę.
Wizyta w urzędzie gminy będzie możliwa jedynie w sprawach pilnych, wymagających bezpośredniego kontaktu z pracownikiem, po uprzednim, telefonicznym umówieniu terminu spotkania.
Interesanci będą przyjmowani:
- w sprawach: rejestracji stanu cywilnego, ewidencji ludności i dowodów osobistych w biurach nr 15 i 16 na I piętrze,
- w pozostałych sprawach - w punkcie przyjęć utworzonym na parterze budynku.
W tym samym czasie mogą być obsługiwani:
- 1 interesant w punkcie przyjęć na parterze,
- 1 interesant w biurze nr 15 lub 16 na I piętrze.
Podczas pobytu w urzędzie należy bezwzględnie stosować się do nakazu zasłaniania ust i nosa oraz dezynfekcji rąk.
Każda osoba odwiedzająca urząd gminy zostanie wpisana do Ewidencji wejść do Urzędu Gminy w Złejwsi Wielkiej, zawierającej następujące dane: imię i nazwisko, adres zamieszkania, nr telefonu oraz datę i godzinę wejścia do urzędu.