Przejście do sekcji:

Przetargi 2009

ZP34/12/2009
Gminy Zławieś Wielka,
ul. Handlowa 7, 87-134 Zławieś Wielka
tel. 056 678-09-13
fax 056 678-09-13
REGON:    87111876700000
NIP:       879-246-99-51

Ogłasza Przetarg Nieograniczony
Nr ZP34/12/2009
Na wykonanie Boisk Sportowych
w ramach budowy kompleksu
„Moje Boisko – Orlik 2012


1.    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu ,,Moje Boisko- Orlik 2012”

CPV 45 21 22 21-1      Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych

2.    Przedmiot zamówienia obejmuje:
2.1. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0m o pow. całkowitej 1860m2 ( pole gry 26,0 x 56,0 m)
- podbudowa przepuszczalna
- nawierzchnia do piłki nożnej – sztuczna trawa
Warianty  do wyboru

Wariant I Wysokość włókna min. 60 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie z trawy zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport)
1.    Typ włókna: monofil
2.     Skład chemiczny włókna; polietylen
3.    Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex,
4.    Gęstość trawy: min. 97.000 włókien /m2
                     lub
Wariant II  Wysokość włókna min. 40 mm na podkładzie z maty elastycznej  jeżeli jest wymagana  (typ maty, jej grubość oraz wypełnienie trawy syntetycznej zgodnie z badaniem laboratorium np. Labosport)
1.    Typ włókna: monofil
2.    Skład chemiczny włókna; polietylen
3.    Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex,
4.    Gęstość trawy: min. 97.000 włókien /m2

    Nawierzchnia syntetyczna typu „sztuczna trawa” o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej ( załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ)

- obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska
Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej.
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową ( załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ)   

- Wyposażenie
- bramki aluminiowe mocowane w tulejach                – 2 sztuki
- siatki do bramek                                                        – 2 sztuki

2.2.    Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 30,16 x 50,16m o powierzchni 1512,82m2 (pole do gry 30, x 50, m)
Podbudowa:
I  Sposób -     Podbudowa przepuszczalna
II Sposób-    Podbudowa  nieprzepuszczalna z drenażem liniowym
                
Wszystkie elementy  zgodne z  właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ).
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową ( załącznik nr 3 do SIWZ) do i SST ( załącznik nr 2 do SIWZ).           
Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego
nawierzchnia poliuretanowa wykonana o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST(załącznik nr 2 do SIWZ)
Technologie układania nawierzchni:

I  Sposób: Technologia typu EPDM – nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody wykonana dwuwarstwowo. W przypadku zastosowania podbudowy przepuszczalnej nawierzchnie tego typu należy wykonać na podbudowie elastycznej typu ET (w przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy betonowej, asfaltowej lub asfaltowo-betonowej warstwa ET nie jest wymagana) Dolna warstwa z granulatu  SBR min 7 mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm.
II Sposób: Technologia typu NATRYSK – na podbudowie z kruszywa kamiennego instaluje się warstwę przepuszczalną dla wody i warstwę stabilizującą typu ET (w przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy betonowej, asfaltowej lub asfaltowo-betonowej warstwa ET nie jest wymagana). Następnie warstwę gr. 10-11 mm z granulatu SBR, następnie warstwę natrysku (mieszanka granulatu EPDM zmieszana z PU) o grubości 2-3mm.

Wyposażenie do piłki koszykowej
- obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy                  - 2 sztuki
- tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm            – 2 sztuki
- mechanizm regulacji wysokości                         – 2 sztuki
- konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach     – 2 sztuki

Wyposażenie  do piłki siatkowej
- słupki do siatkówki, aluminiowe wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka)                                        – 2 sztuki
- siatka do siatkówki                                 – 1 sztuka

Wyposażenie do piłki ręcznej
- bramki aluminiowe mocowane w tulejach                    – 2 sztuki
- siatki do bramek                                                            – 2 sztuki
 
2.3. Ogrodzenie terenu
Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej ( załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST ( załącznik nr 2 do SIWZ).
2.4. Oświetlenie terenu
Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 12 masztach o wysokości min. 9m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWT) oraz SST ( załącznik nr 2 do SIWZ).
2.5. Chodniki
Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe) – kostka polbrukowa gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST ( zał. Nr 2 do SIWZ).
2.6. Fundamenty pod budynek zaplecza socjalnego
Fundamenty i roboty związane z ich wykonaniem należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową ( załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ)  
2.7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki
Załącznik Nr 1 do SIWZ    Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
Załącznik Nr 2 do SIWZ    Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót
Załącznik Nr 3 do SIWZ         Dokumentacja projektowa
Załącznik Nr 4 do SIWZ              Przedmiar robót

Wymagany okres gwarancji:
    na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
    na nawierzchnie syntetyczne – 60 miesięcy

3.    Termin Wykonania 30.10.2009r.

4.    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

5.    Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia,  dysponowania  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad :

1)     udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych (CPV 45 21 22 21-1), w tym: jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową (z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców).
a)    dysponowaniem w celu wykonania zamówienia przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności  ………. . konstrukcyjno-budowlanej,
b)    instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
c)    instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

2)    ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN.

6.    Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
7.    Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

8.     Termin składania ofert upływa  w dniu 27.04.2009r o godz. 10.00,   Urząd Gminy pok. Nr 23.
9.    Kryteria wyboru - CENA- 100%.
10.    Termin związania ofertą 30 dni od otwarcia ofert.
11.    Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych i częściowych.
12.    S.I.W.Z. zamieszczona będzie na stronie internetowej www.zlawies.pl
13.    Dodatkowych informacji udziela pan Jerzy Marcykiewicz codziennie 7.30-15.00 tel. (056) 678-09-13 wew. 32, pok. Nr 34.
14.    Wadium – 25 000,00zł
15.  Szczegółowy wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu określono w S.I.W.Z. Ocena spełnienia warunków dokonana zastanie z formułą spełnia –nie spełnia w oparciu o informację zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych S.I.W.Z.

 

drukuj (ZP34/12/2009)

Wróć