Urząd Gminy Zławieś Wielka

Nagłówek

Ułatwienia dostępu

Wyszukiwarka

Wyszukiwarka:

Menu

Menu

Menu

Treść strony

Uzupełnienie aktu stanu cywilnego

Uzupełnienia aktu stanu cywilnego (art. 36 - Prawo o aktach stanu cywilnego) nie zawierającego wszystkich wymaganych przepisami danych dokonuje się na podstawie decyzji administracyjnej kierownika USC wydanej w szczególności w oparciu o złożony wniosek  i niezbędne dokumenty.


W przypadku, gdy są nimi odpisy aktów stanu cywilnego, obowiązują ogólne zasady ich składania takie jak przy sprostowaniu oczywistego błędu pisarskiego (pkt VII).

Podstawą uzupełnienia mogą być zarówno skrócone jak i zupełne odpisy aktów stanu cywilnego, inne dokumenty mające moc dokumentu urzędowego, a także w wyjątkowych przypadkach zeznania świadków.

Miejsce załatwienia sprawy

Urząd Stanu Cywilnego - pok. nr 15.

Opłaty skarbowe

39 zł - za wydanie decyzji o uzupełnieniu treści aktu stanu cywilnego.

Konto Urzędu Gminy Zławieś:
21 9511 0000 2005 0025 0320 0001
BS Toruń O/Zławieś Wielka

Termin załatwienia sprawy

Od 1 do 30 dni.

Podstawa prawne

Ustawa z dnia 29 września 1986 r. Prawo o aktach stanu cywilnego (Dz. U. z 2004 r. Nr 161, poz. 1688 ze zm.),
Ustawa z dnia 16.11.2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 r. Nr 225, poz. 1635 z późn. zm.).

Wstecz

Banery

Kontakt

[obiekt mapy]
Urząd Gminy w Złejwsi Wielkiej
ul. Handlowa 7, 87-134 Zławieś Wielka
NIP: 956-18-57-719, REGON: 000547112
 
Dane do faktury: Gmina Zławieś Wielka,
ul. Handlowa 7, 87-134 Zławieś Wielka
NIP: 879 246 99 51

tel/fax.: 56 678 09 13, tel.: 56 674 13 11

Godziny otwarcia:

poniedziałek, środa, czwartek 7:00-15:15
wtorek: 8:00-16:15
piątek 7:00-14:00

Rozmiar czcionki

Wersja o wysokim poziomie kontrastu

Przełącz się na widok strony o wysokim kontraście.
Powrót do domyślnej wersji strony zawsze po wybraniu linku 'Graficzna wersja strony' znajdującego się w górnej części witryny..